درمان طبیعی وجود دارد برای بیماران با کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان طبیعی وجود دارد برای بیماران با کراتینین بالا

درمان طبیعی وجود دارد برای بیماران با کراتینین AltaUn nuetro بیمار مقاله دیدم و پرسید: "آیا درمان های طبیعی برای کراتینین بالا؟ مقدار کراتینین من 3.7 است. "پاسخ روشن بله. در طب سنتی چین، درمان طبیعی به طور گسترده ای در سراسر جهان استفاده می شود وجود دارد. در این مقاله، ما alugunos برای شما توصیه خواهد کرد.

چه مقدار کراتینین 3.7؟

همانطور که همه ما می دانیم، کراتینین اندازه گیری که قضات مرحله CKD است. کراتینین بالا عملکرد کلیوی نماینده بسیار از دست داده اند. بیمار با کراتینین 3.7 siginifica او در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. این مرحله برای بیمار بسیار مهم است. عملکرد کلیه احتمالا می تواند سرمایه گذاری کند. نشانه ها و عوارض در این مرحله ظاهر شد. اگر من به شما بود، من درمان مناسب زود هنگام شود.

درمان های طبیعی از طب سنتی چینی

برای درمان عملکرد کلیه ریشه، در این بخش، طب سنتی چینی نقش مهمی را بازی کرده است به بهبود عملکرد کلیه.

طب سوزنی: طب سوزنی بخش مهمی از طب سنتی چینی است. این شامل وارد کردن سوزن فلزی بسیار نازک در نقاط خاصی در بدن برای درمان بیماری. Coraterales کانالهای انرژی و به یکدیگر متصل و ارتباط با بدن دخالت در وظایف خود. بنابراین طب سوزنی می تواند توابع به طور مستقیم از آسیب کلیه ها بازی کند.

حمام درمانی پا: در این روش درمانی استفاده شده است گیاهان چینی در آب گرم، دوره از طریق کانالهای انرژی و coraterales وارد کنید کلیه. در پای افراد، بسیاری از نقاط به کلیه ارتباط داده شده است وجود دارد. سودمند است که ترویج گردش خون و استاز خون است.

این دو درمان می تواند به بیماران با کراتینین بالا کاهش سطح ریشه کراتینین کمک کند. آنها اشکال طبیعی و بی ضرر هستند.

اگر شما هر گونه مشکل، شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال پست الکترونیکی به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا مشورت با دکتر آنلاین ما. ما با تلاش کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: